Pages

September 6, 2021

Header/Watermark by Designer Azhafizah MN


Thank you so much to blogger Azhafizah MN  for designing my blog header that can also be used for watermark. Appreciate so much for her efforts to do the significant headers as well as magnificent watermark for her top comentators for month of August. 


I'm honoured to be listed in her famous blog page with beautiful design and beneficial content. Effortlessly, I visit her blog pages due to interesting posts that kept me and most bloggers dropping by. 


Here I use the design for this photo which was taken of the day moon in homefront  / gambar bulan di siang hari di depan rumah


I managed to take her design converted to transparent watermark at Janda Baik, Pahang, Malaysia view


Love the cheerful design with a Hipster look that is currently trending and also everlasting appearance. 


Please visit WWW.AZHAFIZAH.COM for customize designing for web, portal or events material. As she is a professional designer besides a blogger. 


Have a nice day ❤️


Terima kasih pada blogger Azhafizah MN yang merekaciptakan secara professional blog header untuk blog saya. Header ini juga boleh diguna pakai sebagai watermark. 


Saya amat menghargai hasil kerja usaha mencipta reka design yang cantik lagi moden untuk saya dan sepuluh 'pengomen' teratas  untuk bulan ogos 2021.


Saya berasa beruntung tersenarai di dalam laman blognya yang cantik dan mempunyai pengisian berfaedah dan menarik. 

Disini saya guna header di gambar yang di ambil di permandangan Janda Baik


Watermark dari designnya dijadikan trasparency watermark di gambar bulan di siang hari di depan rumah


Bertapa menariknya topik-topik yang dipapar oleh blogger Azahafizah MN tidak rasa keberatan langsung untuk melawat, membaca isi kandungan yang membina hingga ingin response dengan komen. 


Semua dijemput singgah di blogpagenya  Untuk pengetahuan rakan blogger semua beliau juga professional designer, jika ingin design untuk apa berkenan website, portal  atau bahan events boleh menghubungi beliau di www.azhafizah.com


Moga ceria selalu❤️


11 comments:

  1. Cantikkan! Simple tapi menarik.

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah..terima kasih kak sudi terima hadiah kecil dari saya. Saya ada bagi dua kalau tak silap. Black untuk guna background cerah dan putih untuk background gambar gelap. in case kalau nak buang font kecil bawah untuk watermark inform saya ye.

    BTW, saya bukan pro. Masih amatur dan freelance je kak :)

    ReplyDelete
  3. Watermark design looks great!

    ReplyDelete
  4. Saya pun sudah guna. Hehe dapat 4.
    Memang sesuai untuk gunakan. Minimalis pada gambar.

    ReplyDelete
  5. Tahniah! dapat hadiah yang menarik dan boleh utilise

    ReplyDelete
  6. Tahniah..hadiah yg menarik..

    ReplyDelete
  7. lawa header tu. design yang timeless

    ReplyDelete
  8. Congrats! Nice header and useful too cos can function as watermark.

    ReplyDelete

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin