Pages

March 28, 2014

Think good/ Hikmah/komen

Salam Jumaat,

Maaf saya pun tak pasti perkataan apa dalam bahasa inggeris, mungkin in good faith/ berprasangka baik dan yang pasti saya menyesal tinggal komen di blogger Nor Azimah iaitu

Komen saya :
"Mungkin cara mereka nak tahu kita ni ada satelite kut, menara tinggi-tinggi/ke angkasa pun sudah tapi tak da satelite menunjuk satu kelemahan kut".

Saya bermaksud menanya diri sendiri ada satelite ke tak kita ni dalam komen tu. Luahan hati seperti Saya sendiri rasa rimas rumah ada besi/grill kerana tak serasi dengan jiwa kerana hati/fikiran/jiwa berprasangka baik tapi tindakkan dan penyediaan lain. Tetapi kita kena berusaha dan berdoa disusuli tindakkan, itu la sebabnya terjadi yang berlawanan dengan berprasangka baik. Sepatutnya di bina tembok tinggi supaya aurat tertutup dan selesa di dalam rumah.(kategori niat baik).

Saya harap pembaca memahami, kerana lebih penjelasan lebih memberi ruang untuk membabitkan hal yang lain. semua yang berlaku ada hikmahnya, sentiasa membaca doa ayat kursi.

Sorry I am here to be more open yet think good to whoever or whatever happen. It just sometime i derailed to say something to myself but i broadcast it.
Seriously, there is a blessing in disguise.

9 comments:

  1. selamat pagi
    singgah pagi & salam jumaat

    ReplyDelete
  2. selalu la husnu zhon....

    ReplyDelete
  3. sy isi tabung dutch lady n hotlink

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum kak, benda dah lepas kak. harapnya semua yang terbaca komen akak memahami maksud tersirat.. singgah menabung dutch lady..

    ReplyDelete
  5. saya pun rimas kalau pintu 2-3 lapis.. mangga kat grill, kunci grill, pintu kayu lagi.. haishh... tapi risau pulak kalau tak buat gitu kan...

    ReplyDelete
  6. Salam,
    semoga mereka memahami apa yg tersirat babYpose..

    ReplyDelete
  7. Tapi kakak dpt tangkap maksud yg mahu disampaikan...
    Cuma setiap manusia punya persepsi tak sama. Macam juga bab pasang grill yg BP katakan itu..

    ReplyDelete
  8. Kak kena tengok dulu komen dlm blog azimah, baru boleh komen..
    Heee..
    Nanti salah sangka pulak:-))

    ReplyDelete
  9. Kak kena tengok komen BP kat blog azimah, br boleh komen sini..
    Takut tersalah sangka pulak:-))

    ReplyDelete

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin