Pages

January 3, 2016

fadya pays the bill / bayar bill

Saya nak cuba berblog setiap hari. Hari ni tentang Fadya lagi yang dah boleh tolong bayar bill. Tahun ni Fadya akan masuk 4tahun  Dengan Fadya ni saya layan dia macam baby baby lagi. Kat sekolah teacher pun anggap macam tu. Bila saya sembangdengan tchr. Tchr akan cakap look at her face shes still a baby, tapi ni tahun lepas lah hehe.. tahun ni tak pasti la. Fadya ni pandai bercerita, mengadu apa tchr dia lakukan. Biasa saya akan  sembang dengan Tchr. Tchr akan sebut apa yang berlaku. Memang berkenaan. Kadang rasa funny pulak. Contoh, Fadya peluk tubuh Tchr said no milk kan. Tchr akan cakap hari principal masuk tengok Fadya minum susu dengan penuh berehat dengan kaki macam ni, relax sangat, principal cuma cakap "cepat abiskan dah nak mula belajar". Untuk saya, fadya 3 tahun bagitau macam tu rasa cute sangat. Ok nak sambung tido sebab tertido sebelum solat isyak. Sayangkan kalau tidak bole solat tahajjud. Light and enlightenment always..
Yeah you got the balance and the receipt :)

3 comments:

  1. Comelnya Fadya. Excited dia bawak resit & duit baki :)

    ReplyDelete
  2. wah dh boleh hrp byr bil ya...fadya msh baby comel tu..

    ReplyDelete

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin