Pages

January 15, 2016

fadya sabar ja / fadya tolerates

Anak perempuan saya ni suka princess. Gown atau baju Elsa tu dia yang pilih sendiri. Bila pakai dia menyanyi lagu happy birthday, rasa kesian pulak tengok. Suka princess, tapi mama beli t-shirt dengan seluar ja hingga tchr fadya cakap bagila Fadya pakai baju kembang-kembang. Saya cakap ada skirt kadang pakai, biasa dengan skirt saya pakai seluar sekali. Syukur Fadya pun ok macam tu.

Dalam pic ni Fadya sedang mendengar cerita superhero walaupun dia minta cerita princess. Papa just cerita ja sebab dah ada mainan Faiq kat situ, sambil cerita sambil mengusik anaknya yang duk cakap i want princess story. Fadya cakap ironman dengan winx, kartun dalam nickelodeon tu boleh terbang. Fadya likes princess bole naik kuda. Ada animals lain. Iron man sorang-sorang. Sebab itu la Fadya suka kuda, pony, duk berangan  dia princess berteman selalu :)

1 comment:

  1. Ok la fadya suka princess gigirl kan
    Saya pun suka pakaikan gigirl saya skirt dgn seluar panjang

    ReplyDelete

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin