Pages

January 29, 2016

cheesy donut chocolate chips

Assalamualaikum wbt,

Lepas mandi baru OK

Pagi ni memang kalut sikit. Semalam saya baring atas carpet depan TV tu rasa hidung jadi tak selesa. Carpet tu memang nipis ja, senang basuh. Tapi ntah kenapa dengan hidung ni, takkan sebab hujan tiba-tibs. Saya cakap dengan Fadya, hidung mama tak selesa. Mama nak tido dulu. Kalau nak susu, minta papa buatkan, saya cakap dengan Faiq pun sama. Masuk tido pun tak ok ni. Pejam ja nak tido cepat. Susah sangat nak tido. Saya bangun mandi, sabun betul-betul tapi tak shampoo rambut pun sebab baru ja shampoo. Keluar tu baru rasa segar. Hidung rasa selesa seperti sedia kala, Alhamdulillah.

Donut bercheese menjadi penyelamat

Bangun pagi roti ada skit ja, cukup untuk Faiq, dia seorang ja yang menunggu di meja. Saya buat donut untuk kami semua. Donut dengan gula macam selalu pula. Saya letak cheese dengan chocolate chips. Masuk dalam oven 2 minit untuk cair dan lekat skit atas donut. Bekalkan untuk Fadya sebiji dengan biskut pocky nya.

9 comments:

  1. Salam Jumaat.Sedap donut.

    ReplyDelete
  2. rajinnya menguli donut..

    ReplyDelete
  3. rajin buat donut, gebu tu sis

    ReplyDelete
  4. Harap-harap terus oklah sumbat hidung tu
    Tapi donut cheese/coklat chips tu kalau kakak satu tak cukup BP.
    Cute comel aje sizenya - kalau Fadya satu oklah:)

    ReplyDelete
  5. senang dan simple juga ya. nanti boleh try jugalah

    ReplyDelete
  6. SARAPAN BERKHASIAT TU..SEDAPNYA DONUT.

    ReplyDelete
  7. Sedap nmpknya donut tu. Patutlah Fadya suka..

    ReplyDelete
  8. BUkan menarik sahaja untuk anak-anak, yang dewasa pun tertarik.

    ReplyDelete

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin