Pages

September 19, 2014

Versatile Blogger Award dari Blogger Sura, terima kasih

The Versatile Blogger Award

                            
Assalamualaikum / Peace be upon all lovelies,
Terima kasih kepada blogger Sura Blog Sura kerana sudi mentag saya the versatile blogger ni. Boleh la saya kenal diri sendiri dan untuk semua rakan blogger :)

Rules:
1) Thank the person who nominated you
2)Provide a link to the person's blog
3)write 7 Facts about yourself.

7 Fakta tentang diri BabYpose



Beautiful
  1. Kenangan dan harapan bersama dan dapat bersua lagi dengan Yang Di Pertuan Permaisuri Agong yang ke 13. Terlalu merindui Tuanku. Ampun Tuanku.
 
     2. Suka usahakan sesuatu contoh inginkan minum teh di taman, saya letakkan pokok bunga di coridor rumah ala in the garden :)


















3. Suka lipstick nude atau kaler natural, siap buh pic na..sorry tak jadi :)
 
4. Minat foto yang lebih beraksi atau beraktiviti...macam naik boat ke..sebab dah macam susah dah nak dapat pic-pic macam ni :)






5. Suka airport tapi sedih negara kita ada banyak airport pula, mungkin terkurang advisor tentang kos pembinaan atau tak terlihat negara jiran ada satu airport yang terbest pulak tu...sekali bina..muat naik taraf upgrade yang satu tu je, airport yang saya maksudkan ialah dibawah dari wikipedia infonya..tapi saya berterima kasih kepada bapa saya yang bawa saya melawat airport ini...kami naik kereta ja ke singapore masa tu.. bapa saya pun ada vision sampai pergi singapore ingat nak bawa ke orchard road ke apa ni tengok airport, saya ingat lagi dia cakap airport yang terbagus...kena tengok...

Singapore Changi Airport awards and accolades
Year Award Category Results Ref
2009 Airport Service Quality Awards
by Airports Council International
Best Airport Worldwide 2nd [118]
Best Airport in Asia-Pacific
Best Airport by Size (25–40 million passenger)
2010 Best Airport Worldwide [119]
2011 [120]

6.  Suka blogger Sura dan teringin juga nak jumpa dengan beliau tapi segan heeee

7. Memang segan tengok nak bergambar dengan Datin Sri pun dari jauh :)











Maaf Sura saya letak pic inspirasi dalam segmen ini :) Saya tag rakan blogger yang singgah sini. Enjoy :) Thanks again to blogger Sura ♥

12 comments:

  1. berdiri di sisi tuanku permaisuri agung yg ke 13 ya...wah cantik berseri lagi...ramai yg xberpeluang tu bertuah babYpose.

    ReplyDelete
  2. Itu dia sedikit sebanyak tentang diri BP ye.
    Dari sini kakak dpt juga tahu BP punya inspirasi tinggi dan wawasan ke depan.

    ReplyDelete
  3. bestnya ada gambar bersama tuanku permaisuri

    ReplyDelete
  4. tq sebab join lepas kena tag..rasanya dah tau sikit2 pasal PB dan dpt agak orangnya camne....seronok pulak baca fakta tentang PB...
    In Sha Allah satu hari moga kita ditemukan...:)

    ReplyDelete
  5. Baru tau serba sedikit ttg BP... bertuah dapat bergambar dgn ikon2 negara ni.. :)

    ReplyDelete
  6. hai.. salam kenal... :)

    www.mamaniza.com

    ReplyDelete
  7. aha..dapat kenal babYpose yang cute tu secara x langsung
    woow..byk bergambar dgn org2 kenamaan lah

    ReplyDelete
  8. Bertuahnye sebab dapat bergambar dengan wanita2 hebat di Malaysia nih. Zura suka dengan fakta no 2... macam best jer usaha utk jadik satu garden biarpon hanya di beranda rumah. anda pasti seorang yang sangat rajin.. hehehehe

    ReplyDelete
  9. Baru nurul tau serba sedikit tentang akak... :)

    ReplyDelete
  10. Cantiknya corridor ala garden!!!

    ReplyDelete
  11. cntik umah..siap ade mini garden..hehe
    ok la cmtu kan..=)

    ReplyDelete

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin