Pages

July 12, 2014

Doa termakbul / Granted Wish

Lepas baca entri tentang doa termakbul di blog blogger Happy Ichigo http://ichigofieldsforever.blogspot.com/2014/07/hajat-untuk-anak-yang-sedang-potty-train.html?m=1 saya berazam nak berdoa dalam solat dhuha hari ini dengan berhajat nak kan Faiq bole pee berdiri di tub urine di sekolahnya. Di rumah biasa Faiq prefer duduk di toilet bowl.

Saya sedih sebab saya rasa Faiq pun sedih nak cuba buat adjustment seperti kawan-
kawan lelakinya. Berdiri tapi bukan atas lantai, saya tahu bila Faiq terpee di atas lantai bilik air, Faiq akan cakap no good no good mama. InshaAllah Faiq boleh pee berdiri di tub tu. Lagipun Faiq dah berdikari, dari ambil towel sampai habis pakai baju balik lepas mandi dah boleh buat sendiri. Cuma saya check sabun kat badan dan rambut Faiq ja.


7 comments:

  1. Insya Allah Faiq pasti boleh....

    ReplyDelete
  2. InsyaAllah doa termakbul.. pasti faiq akan pandai nanti..

    ReplyDelete
  3. nanti semuanya Faiq pandai buat..In Sha Allah..ditambah dgn mamanya yg rajin berdoa dan hebat dalam mendidik..Faiq boleh!

    ReplyDelete
  4. insya Allah doa n ajar slowly boleh tu..

    ReplyDelete
  5. In sha allah doa seorang ibu allah cepat makbulan jgn putus yea

    ReplyDelete
  6. Awww thank you for reading my post yg panjang berjela tu..
    Never lost hope, lets keep on praying...
    Faiq is doing great! Semuga doa2 untuk our kids termakbul semua.
    Lebih2 doa dalam bulan Ramadhan yg mulia ini..

    ReplyDelete
  7. ambek masa kot, sokay faiq..:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin