Pages

April 5, 2014

Music Instrument / Menyanyi

Bimbang Faiq pandai menyanyi lagu Taylors Swift walaupun dia selalu istgfar, mengucap laqhaulawala, bissmila, doa makan skit skit.

Faiq tahu hampir separuh lirik everything has change dengan tone yang sangat betul. i wanna know you better know you better know you better know now. selepas chorus tone meninggi pun dia tahu.

Faiq cuma dengar sekali sahaha lagu ni masa saya memilih lagu untuk masuk pertandingan menyanyi di company adikberadik. tapi saya menyanyi lagu umbrella iaitu lagu Rihanna.

Semasa saya menaip post ini, saya dengar Faiq tanya papa "are you fart?"

Teringat saya, pernah saya burp sedawa , Faiq tanya mama are you angin?

Pernah juga dia suruh saya pegang belakang dia, lepas dia burp burp burp

lepas tu dia minta saya duduk, dia cakap dia papa, Iam papa sambil urut saya kat belakang and minta saya burp burp burp hehe..

you are such an observant kid, we better watch out next


Just worried when Faiq can sing though he can cite short citations. he can memorize lyrics while he only listen to the song once. While I am typing this he asked papa Are you fart?

I remember he asked me do i have wind in my body. Sorry I cant going typing now as I have to have breakfast with them now. Have a great weekend.


be gorgeous just to feel good :)

maid kat tengah tu. faiq loves guitar most.

3 comments:

  1. wah.. kecil-kecil sudah berbakat menyanyi dan main gitar.. :D

    ReplyDelete
  2. Well done faiq..
    Memori kanak-kanak mmg bagus.. Its good that faiq likes to sing n zikir..
    Saya lihat ramai girls suke lagu let it go, frozen.
    Siap nyanyi dan hafal lagu.
    Tp sophie tak suke... I'm kind of worried.
    Tp every child hv different taste kn..
    My girl suke lagu m nasir..n the carpenters..
    Suke lg lama.

    Faiq bljr main gitar dgn siapa..pndainya..
    Auntie pun nk bljr strum the guitar!!

    I like umbrella versi manic street preachers.. Hihi

    Gd luck with ur singing..duet dgn faiq ke?

    ReplyDelete

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin