Pages

April 20, 2014

Catitan / jot down

Sebenar dah mengantuk, tapi nak update skit, pagi tadi saya ambik multivitamin dengan vitamin c. Untuk malam, saya ambil salamon omega, kalsium dan bird nest :) 20.4.2014.
Untuk makan malam saya masak speghetti goreng basah letak kangkung dan lain-lain. Sebenarnya kangkung tu untuk lain.
Faiq tak makan walaupun speghetti tu favorite dia. Sebab dah nampak nuttella. Dia makan roti and choclate katanya.
Fadya makan telur rebus, apple dan carrot. Tu je.
Ok nak tido, saya nak whatsapp pada masa lalu, iaitu adik saya yang ada di USA masih 19.4.2014 lagi :)
Bersyukur dan mendoakan hari lebih baik esok.


English version
I am updating my supplements taken today were multivit and vit c in the morning and at night i took bird nest and salmon omega and calcium.
I fried speghetti with kangkung for dinner. Faiq had bread and choc while Fadya had lil of egg apple and carrots.
Ok wanna sleep, before that i wanna whatsapp the past as my brother is in usa, there is still 19.4.2014. He received message from future :)
Thankful and think of better day tomorrow. Bright and shine

at 7 months.

2 comments:

  1. Budak2 punya selera tak menentu kn..ank sy pn x makan nasi hr ni..penat masak..sikit pn takmo jamah..last2 makan telur rebus je 3 biji..

    ReplyDelete
  2. Spegeti goreng letak kangkung..hurmmm..pestime dgr nie..

    ReplyDelete

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin